ljus - lyse - ...

Det är inte värt en tår
det är inte värt din tanke
Du är mycket starkare än så
och du vet om det..
Räta på dig, bete dig
sug åt dig det vackra söta
Le, som bara du kan
hoppa - lätta från marken
Ge dig in i dimman
ta tag i mörkret och var ljuset..

Att det ska vara så svårt att se på, så enkelt att vara klok och en sån smärta att vara maktlös
Jag finns här! Alltid, det vet ni ♡

Det här blev inte riktigt.. rakt? Jag får känna såhär. Det är okej att vara fnittrig och korkad medans du gråter. Jag får inte glömma mig själv i det här! Men det är inte rättvist. Ni rasar och jag bara gapar. Handlöst faller ni. Är det tecken som borde få mig ge mig? Eller är det "hinder" som testar mig?

Är det dax att sluta tänka och bara göra mitt bästa!? Att bara stanna upp, finnas och hoppas vägen finns kvar när jag gjort mitt här?
Suck. . Det borde finnas en instruktionsbok ;)

Ta hand om er, ni är det viktigaste ni har. 
Kramar/E 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0