Musik med vrickad fot

Dansen har funkat, inga golv liggande pölar av mig här inte. Och det vill jag tacka alla runt mig för ♡ Igår vart det handboll och ett plötsligt infall av step up. Och nej.. det var inte det smartaste med 1.5 timme X 2. Men det var kul och det enda jag tvärvägrade var den alltid så avskyvärda plankan. Jag är inte vän med den. Den är super, men inget för mig.. 
Så klarade det och kul var det. Pratade lite med K oxå om lite viktigt och på nått vis lite jobbigt. Jag vet inte om det var hungern som sattes ihop med tröttheten men något gjorde att jag kände mig ledsen. Fast han bara ville väl. 
Hur som lullade jag hem och värmde lite mat och fyllde badet. Och där satt jag och käkade. Eller låg kanske snarare. Surfade och åt. En dag kommer jag bada telefonen och jag kommer förbanna mig själv. En gång fyllebadad borde räcka. Men den dagen är en annan dag så..
Sov som en kratta när jag väl somnade och idag vart lite i samma stämma. Flummig, frysande och baksugen. I helgen blir det mer baka!
Fasta har jag med lätthet gjort oxå idag. Inga problem där inte! Har 300kcal kvar att klämma i mig så det känns kanon. (Av 500 totalt) 
Nu tvätta och städa av. Betala räkningar och välja ut morgondagens kläder. Sen så blir det nog sängen. Längtar till min säng ♡

Nej, ta tag i det tråkiga så det blir klart!
Ta hand om er, snart är det helg igen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0