nakenfis

Det bästa med att ha semester måste vara att jag kan vara naken dygnet runt om jag vill. Eller.. ja iaf en av de bästa sakerna. Tyvärr är lägenheten för kall för att jag ska klara av att skutta runt. Så det är mest i sängen jag ligger och vänder och vrider lite till en solig morgon som denna :) Jag är faktiskt rätt bitter över att snön är borta och marken är brun och trist. Men ja.. en lång vår vore inte fel. Fast det brukar endå inte kunna bli så.. Snökaos ett par gånger till fram till efter påsk säkert. Ha ha!
Egentligen borde jag ta en promenad. Få igång magen efter all smörgåstårta och all slöhet. Men jag vill inte riktigt det heller..

Så dagen får bli som den blir. Imorgon fyller pappan år :) Så egentligen borde jag gå ner till Ica och köpa tårtsaker och sen baka. Tåls att tänkas på.. Nåväl, ha en bra dag där ute! //E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0