om hälften av mina tankar kom ut som ord..

..då skulle någon stackare ha huvudvärk och många ha öronskav.

Vad jag tänker på? Ja, förutom alla runt mig som jag har svårt att göra speciellt mycket mer för än finnas här och säga vad jag tycker så finna det faktiskt saker som jag kan påverka som snurrar oxå.
Tex mars. Jag vill resa då. Jag vet att passar jag inte på är risken stor det blir kattskit. Igen. Som de senaste 3 åren. Och det ska tänkas på så mycket. Tas hänsyn. Jag är ledsen men denna gång JAG VILL RESA och skiter blanka f*n i om det ska vara farligt eller att jag kan störta och att det finns farligt folk. Vet du, det gör det säkert i min trapp med. Minst i samma hus iallafall. Ibland är ni för ego. Låt mig åka! Och jag vet att det var tänkt annorlunda från början. Men så blir det lätt. Den här resan skulle vart för 3 år sen så egentligen,  egentligen borde jag åka och försöka lära mig surfa. För det var ju det jag ville en gång. Då när jag ist köpte min lägenhet. Ibland gör jag konstiga val helt klart.. 
Så nu ska det bestämmas vart, här framöver, och så blir det sista minuten. Till solen. Och till det klara vattnet. Jag vill sola, lapa mer sol och snorkla tills simfenorna sitter kvar som solbränna♡
Men jag tänker. Oj vad jag tänker.. för mycket. Igen ;)
Mina hårstrån måste ha tankar som näring. Jag slingade det tidigt i somras och slingorna är snart en dm ut. Jag ska inte klaga, det växer som ogräs. Iväg och solbleka det och köra en vända rött igen vore nått kanske. Men vem vet? Vem vet någonting alls egentligen ;)

Godnattkram/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar på den kramen!! Har lite bitar som behöver tryckas ihop till en. <3
Klart du ska ut å åka!!!! Flyg å far!!! Surfa och sola, paraplydrinkar och sand mellan tårna. Livet för ett vattendjur som du ju.
Kramen

Svar: det kommer! det dagen det är bara rätt och man vågar se det ramlar det mesta på plats ska du se :)
elinvonfisen.blogg.se

2015-01-09 @ 17:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0