Pappas tårta

Så, prövar igen. Jag och min telefon är inte de bästa vänner idag. Kanske skulle investera i en nya iaf.. suck. Så tråkiga pengar. 
Hur som, ska försöka igen att visa lite bilder på tårtan jag meckade ihop i fredags. Tog mig en promenad och handlade det jag behövde och sen var det bara att köra. Men jag ska faktiskt köpa en elvisp. Känns som det är på tiden nu ;) 
Ursäktar oxå bildkvaliten. Nästa gång kanske jag har accepterat att mobilkameran är slut och använder lite riktiga grejer :)







Ha ha, såhär kass hoppades jag väl inte att det skulle vara. Men men, det var tydligen en god upplevelse för choklad-älskar-pappan och jag fick ju baka. Riktigt kul! Mer baka ska det bli :)

Ha en bra dag//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0