skål för/på dig

Hua! Jag har precis gjort om det man absolut inte ska göra; laga mat för sent och äta. Jag är mätt. Jätte jätte! Så jag vill spy :P
Vi har haft möte med handbollen. Teori och genomgång av en gammal inspelad match. Kul, lärorikt och som upplagt för övertid. 3timmar för att vara exakt ;) 
Det är helt sjuk vad trött jag kan vara en onsdag.. 
Och så lite kan göra så mycket. En del människor har fantastisk effekt på allt som rör ens dag. Och jag bara gillar't. Så otroligt mycket :) "hans leende är bättre än lördagsgodis" Ja, en av många roliga uttryck idag. 
Men nu ger jag upp, igen. Vill orka fastan i morgon utan att börja gråta eller bete mig som det tjuriga lejon jag kan vara ;)

Ta hand om er!
//E

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0