"vi trodde att vi fattade, vi blundade och skrattade"

Niklas strömstedt har alltid haft och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Trallar och grejar lite för att hålla mig vaken lite lite till :)

Idag har det åkts pulka i solen. Vindstilla och från grå himmel till klarblått har vädret bara vart inbjudande. Så hoppade i mitt underställ och på med överdragsbrallor och en tröja, så iväg. Först till Strö där Mu väntade med barnen. Barn saknar den där spärren som en annan sakta börjar ha. Hur kul det än är så; tänk om jag gör illa mig. Kan inte träna och blir borta från jobbet. Är det värt det? Skönt om man kunde vara barn igen Men åkte gjorde jag och tjöt så det sjöng om det ;) Sen in på Intersport för att köpa en pulka och på HM blev det oxå lite shoppat. Ska ju klä mig för fest på fredag, hur nu det ska gå :P Nåväl, tröjan vart perfekt!! Och jag trampa runt där i full pulka-mundering. Bjuder på den :*
Sen bar det av mot byggden och mina föräldrar. Där stod pappa start klar med lilla traktorn. Inte nog med det så strålade solen och han hade kört upp en bana till och med! Flix kom oxå ut och åkte och det höll vi på med i hela 2 timmar. Snacka om trött i armarna. Pulka, pulkamadrass, miniskidor och tefat åkte vi. Snö överallt och några nya blåmärken samlade jag på mig. Mamma stod med min kamera!
Sen blev det mat och därefter en väg hem i solnedgång och dimma. Riktigt vackert!

Så har det blivit kvällsmat: hemmagjord pesto, pasta, skinka, sallad och vitlöksbröd. MVG på det!
Nu greja lite innan jag tänker krypa ner i sängen med min möra kropp och förbereda mig med energi för en ny dag på jobbet och åter igen träning på kvällen. Som jag saknat det.. fast det är för sent och pajar hela veckan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0