vissa sekunder

i mitt liv blir jag lite orolig. Ja ibland är det faktiskt bara hjärnspöken och ibland är det mat/sömnbrist. för mycket tid. Dålig självkänsla. Ja ni fattar.. ;) Men denna gång, jag var rätt nördig där ett tag i mitt liv. Inte för att det är så stor skillnad men förut kände jag inte så mycket för att vara privat. Visst är min blogg öppen, men det skulle den inte vara om jag visste många läste den. Folk vet inte ens att den finns.. Men nu när jag startat igång mitt liv som lite någolunda okej datig för min ålder så hittar jag mina små spår av livet överallt. Det förföljer mig. Tex bilddagboken (har bytt namn nu) Skitkul- då! Men eftersom jag inte loggat in där sen mars 2009 så är ju allt helt orört och kvar där som det var när jag lämnade det. Bra? Dåligt? Hur sjutton ska jag veta det??? Lite kul absolut, men mest, varför? Och så dessutom, varför har jag länkat dit? Och när länkade jag dit? Och HUR gjorde jag det när jag väl höll på och kände att jag skulle bli superbloggare? Haha! Endel förflutet har man loggat, och det är när jag inser att det finns på några fler platser än här och 2 ställen till som jag blir lite förbryllad. Skulle avsluta ett konto på nått ställe som jag inte vart in på på hundra år, och när jag bitvis fixade lösen och loggade in var det nu plötsligt en dejting sida. Ja men hej hej hopp, här vill inte jag vara inloggad. Hur man tog bort kontot? Gick inte. Som fejjan kunde man bara "pausa" eländet. Konstigt kan jag tycka. Vill jag inte ha min profil på en dejtingsida borde det vara mitt val. Men okej, bilden på mig är många år och den som raggar borde vara typ 16, annars är dom blää!!!! Nej nu tappade jag spåret.
 
Åter till att göra träningsupplägget för kvällens handbollsträning och fixa en grym spellista till det! Önska mig lycka till!! Kram//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0