Sista fredagen i friheten..

Det känns så sjukt.. jag är inte taggad ens en liten liten uns. Har haft ångest hela veckan, drömt sjuka drömmar på nätterna och känner mig aldrig utvilad. Men trycker bort såklart... Det SKA njutas. Det SKA vara semester. Det ska vara lyckliga gatan!!!!! Jag blir så trött.. på mig och alla ska, borde och annat tok. Men jag vill oxå. Vill alltid så mycket mer än jag räcker till. Och på så vis räcker jag aldrig till för mig själv. Irriterande.
Men som sagt, idag ska det njutas i solen på gräset. Ikväll bakas och dona bort det sista och i morgon är det fika och kalas för jag blir lite äldre. Snart 30 ✌

Ta hand om er 😙 //Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0