Älsk dator kom hem..

Hej!
Igår kom Älsk hem efter en evighet. Självklart lade jag inte någon tid framför datorn en sån dag och säkert inte många dagar framöver heller.Men idag, just nu. är han hos en massör så idag är det lite datatid inräknat. ^^

Så kabom kom hans dator flygandes med en trevlig brevbärare. Konstig då jag lämnade bort den i förra veckan. Snabba ryck har aldrig varigt någon stark sida men tydligen var det de nu.. Ingen vart ledsen för det..

Jag har hanlat för en massa pengar idag. bara mat. Hoppas på att det blev bra =)

Nu ska jag ner och hyra en film till mig och älsk... (så skönt att han är hemma)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Stina

Har ju uppdaterat mig.

Nice picture av dig där på Kreta!! :) Precis som jag känner mig efter dagens sko-vårdande ;)

Hurra och gör glädjeskutt över datorfixet. Det kommer inte hända två gånger att det går sådär fort inte...

Och för det sista...halv 8! Ingen lunch! ;)

Kramiz!

2009-08-25 @ 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0