En helg full av "måsten"

Har kämpat och skaffat mig blåsor av den lilla söta bilens rost. Massor med rost...
Lördagskvällen bjöd på ett Kolsvanatta fullt av skitungar och Fake fore nothing. Dom var bra, men jag skulle vilja ha fler "gittarr solon" i låtarna och mer av viktors röst. Utnytja alla talanger lixom. Men dom blir bara bättre och bättre helt klart.



Idag åkte jag in för att skicka med bussen saker som Älsk ville ha. Kom tidigt till träningen, väntade och INGEN KOM!!!! Va f*n är det här. INGEN hör av sig. INGEN kommer ner. Och INGEN SKÄMS ÖVER DET!!!!
Ibland vet jag inte varför jag paddlar polo.........
Men jag har inte tid att spilla på ingenting, så det vart en vända till V-ås för att hitta lite bröllops kläder. Vart najs. Inhandlade även 2 kepsar till mig och Älsk och en hatt till lillprinsen.
Åkte hem och fick spagertti och köttfärsås som pappa hade gjort. Mumsigt kan jag lova.
Sen fick jag fiskesaker av gurran och packade in det i källaren. Kim kom förbi och berättade att han minnsan skulle med ett tåg efter två timmar som skulle till stockholm. För han skulle flytta idag. Lycka till på honom.
Sen har jag tagit lite tid till molly och för att packa och plocka iordning lite.


Nu ska jag lägga mig framför tven...

Imorgon börjar jag träning och mat "dieten" igen. En gång varannan vecka får man gottasig. Annars inget. Jag ska bli bäst och så himla fitt. Myms..

Saknar älsk.../Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0