En lugn kväll

Jag har precis förgylt kvällen genom att prata med en telefonförsäljare i 6,32 minuter. Jättemysig röst som bröt på norrlänska. Vet inte riktigt om den var fejkad för den var en aningen fin i kanten. (hihi)
Han ville sälja lite Telenor saker. Synd att jag hade en telefon (av två vilket jag inte sa) som jag bara gör av med 75 kr i månaden på. MAX! Och hans erbjudande var 99 kr i månaden och 45 öre i minuten till alla nät dygnet runt. Jag vågar f*n inte skaffa nått bindande. Särskilt inte på telefon...
Hmm, aja. Det jättefina erbjudandet fick jag bara för att jag var "Bredbandsbolagare". Tack, tror jag....

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska bli läggdags så att Kalle kommer hem snart.. Jag vill värkligen värkligen ha hem honom nu. Perfekt att slippa vara ensam, att alltid ha någon att vända sig till och att känna att man är älskad. Bättre än så kan det inte bli.. ^^

Nej men, jobbet i morgon då.... 

God kväll på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0