Ensammanst

Nyss drog han iväg med bussen full av killar som ska spela EM i Tyskland. Roliga karlar. Och ingen Elin fick plats eller kunde ta ledigt. Vi hänger ju alltid ihop. Det är inte skönt att vara själv längre....

Det är inte så illa som det låter.
Jag kommer vara med min familj på landet nästan hela helgen, gå på kolsvanatta och sen träna.
Veckan efter åker jag 3 dagar till Karlsborg och sen har jag öppethus en sväng och sen ska jag klippa mig. Helgen kommer sen bjuda mig på ett öppethus på FMCL och sen är det bröllop. Sen har vi söndag med höns"möte" på föräldrarnas gård.
Så nej, det är inte alls illa.

MEN JAG HATAR ATT HAN ÅKER!!
Ledsen i ögat är vad jag blir, fast jag vet att han kommer tillbaka och att han kommer vara grym i tyskland. Men, jag kommer sakna honom. Och jag vill inte vara själv... vill inte.
Fy f*n....
Kameran, mig själv, Molly och alla som tar mig i kragen: <3

puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kerstin du klarar dig jag lovar :D de finns telefon, bara du är tillgänglig så ja med kan ringa om det är något som trycker på :p

2009-08-13 @ 22:41:14
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0