Helg, eller ne..

Jippi det är fredag, jag fick sluta tidigt och............. ja just ja, jag ska ju till jobbet i morgon =P
Ibland är jag lite korkad när jag tar på mig saker. Men jag grejjar iallafall hela dagarna så jag sover någolunda om nätterna. Så kanske ska jag vara glad över att jag alltid lyckas pricka in all stress samma vecka.

Nu ska ajg fixa Kalles bil lite lätt, inte damsuka utan damma av och fixa rutorna, och sen ska jag nog hjälpa mamma att handla. Oj, kom på att jag måste kolla hur mycket pengar jag har oxå. (hoppas jag vart duktig)
Sen städa lite till och därefter åka och klippa mig.
Sen är det landet och meka bil som gäller. Ingen målning eftersom det regnar och inte är ett varmgarage jag lånar. Men det finns ju lite annat att pilla med oxå så jag blir nog inte syslolös inte =)
Funderar på om det inte blir så kort tid på malmön i morgon att jag skulle kunna sova hemma och åka bil till landet i morgon... hm, ska nog ringa mor igen =)

Nej nu har jag ju lite att göra. Kramar//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0