Kollat felen på bilen

Nu har jag vart ut, precis innan det började regna som tur var,och kollat på bilens alla små pilliga finesser.
Det som behövs är en ny backventil (tregrenig) och nya klipps till bildörrens list.
När jag väl hade hittat det, myckt tydliga, problemet med spolaren så tänkte jag vara smart och fixa bildörren. Men då bildörren har ett ex antal fina hål rakt in i bilen så har jag ingen lust att skruva ditinsidan på dörren för att sen buta hela den pga vattenskada så den får vara sådär underbart snygg som den är just nu =)
jag har iallafall kollat upp ett individnummer på biltema som jag ska skicka med svärfar när han ska och glida i V-ås i morgon.

Det stora idag är att jag äntligen klippt mig. Jippi! Dessvärre, eller lättande, är att det inte kommer synas i morgon alls då det bara är en dec ca som rykt. Skönt är det iallafall. Dock inte nu eftersom de små hårstråna som är avklippta och inte ligger i frisörsalongens papperskorg eller är luften ligger i min hårbotten och kliar som sjutton.

Ska sova hos Flixen i natt då an säger att pappa snarkar så han inte kan sova. Tror jag det, så skön som min gammla säng är =) Sen så har vi ätit tacos och sen har jag nog inte gjort så mycket mer.....
Ska fixa för imogonbitti så det blir smidigt och sen ska jag duscha innan jag får skavsår i skallen.
Hoppas allt flyter på i morgon.... Hoppas det blir sol och hoppas att jag som guide sköter mig och inte får massa svåra frågor som jag inte kan svara på.....

God kväll på er alla och hoppas ni får en bra helg//Elin


Saknar dig jätte jätte mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0