Skrik Panik var namnet..

Japp, min älsk döpte mig till det idag. Efter att ha lärt mig få upp honom på vattenskidorna så kom nästa problem, andra båtar och svängar. Jag överdriver inte om jag var halvt panik mäst hela tiden.. Det var svårt. Men de andra båtarna var snälla som tur var. Efter ett mindre närvsammanbrott så var jag på fötter igen och körde Älsk några svängar till senare på dagen.
Jenny valde bort sina brorsbarn för en eftermiddag med mig =) Eller ja, med älsk med men jag tänker inte så för då blir det inte riktigt lika bra. hihi! Hon kom och åkte lite vattenskidor och ring. Hon får ner sin lilla rumpa bra. Inte jag ^^

Runt sex åkte vi till min faster och Bosse. Det var kul och dom bjöd på en äppelpaj som smakade som äppelmunk. Mymsigt värre.Massor med babbel och jättefint väder. Tyvärr så kröp jag in i min tröja nästan direkt för jag frös. Tror jag är trött...
Sen vid nio tiden åkte vi hemmåt och Jenny och jag gjorde tacos som vi åt till film. Sen kom jag på att jag behövde packa och massa annat som jag inte gjort i helgen som jag antagligen hade behövt göra... Men det var ju kul

Jag har solat på luftmadrass på vattnet i källsjön och bara haft det bra. Dykt en sväng med älsk och plockat en och annan guling. Lekt med Balb och ätit kräftor. Jätteunderbar "semester"helg.. Värkligen en toppen helg såhär innan Älsk åker iväg på EM och är borta ca en och en halv vecka...

Men men, vi får se hur det blir på jobbet imorgon. Om vi kommer åka bort vi med eller om vi bara får vara i Nora...

Nej nu är jag jättetrött. JÄTTE!!
God natt på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0