Tacopajmys

Nu har jag lagat lite tacopaj. Den vart jättegod och jag gjorde även en minimodell i mina hjärtmuffinsformar. Dom vart helt klart bäst ^^

Jag tänker mycket på plastikoperationer, fettsugning och silikon. Jag tycker det är bra att det finns för de som behöver det av olika själ. Men dom som bara vill ha då? Bra fråga...

Sen tänker jag på; Tiden i rätt ende. Tror inte det finns på mitt jobb. Än, hoppas jag.

Slutligen tänkte jag på vad det är som gör att man blir irriterad på vissa människor. Vad är det som är störande? Har personer ett samband som stör? Vad är det som bestämmer? Är det avensjuka eller är det att man är uttråkad? Är det ett behov av att vara elak eller vad kan det vara? Tunga frågor...

skulle göra morötter till dippen som är kvar men jag är så smällmätt så det går inte att få ner så det är dumt att lägga tid på. ^^ Jag har iallafall lärt mig göra världsgod sallad nu. *Nöjd*

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...
Det får vara allt för ikväll. Nu ska jag spela age of empires //Elin

Kommentarer
Postat av: Stina

Du måste släppa jobbet när det blir helg Elin ;)... förstår dina tankar dock.



Hur gick det att ta sig in på "Fortet" idag? Och blev det nån Marknad? Var i Rocklunda igår...det blev en hel del med hem...tyvärr.. ;)

2009-08-29 @ 18:36:26
Postat av: Jenny

silkon?!?! till dina bobisar känns inte de lite onödigt... :)

2009-08-30 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0