Borta...

Jag fattar inte att jag kan känna mig så fruktansvärt ensam efter 10 minuter solo.
Eller jo, jag tänker ju på det så klart jag känner mig ensam. Korkat...

Han kommer hem på onsdag, dagen innan hans födelsedag.
Jag borde vara glad för all fritid kan gå till att få det perfekt när han fyller. Ändå finns det inget att jubla över. Mest inte för att jag får sova ensam...

Men för mig är det bara några dagar. Jag har det bra!



Skojja inte, pudding ^^
Haha, efter nyår ska jag inte bara känna mig snygg med kläder. Jag ska känna musklerna när jag rör mig och vara 100% nöjd. För jag vet, att jag kan vara den tjej jag vill.
Så upp till bevis!!!!!!
(Där hade ni ett tidigt nyårslöfte; Mer träning)
Och så har jag kommit på att Lora Croft inte är bruden jag vill se ut som. Kanske mer "Ensamvargen" i Avatar. Hon är ju med i 2fast 2 furius (hur nu det stavas) oxå. Pudding, helt klart!

God natt med er. Imorgon ska jag värma kontorsstolen med min breda röv igen. Krongla till lite mer i systemet och bara ha det bra. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0