Dagen före dagen med stort D

Julklapparna ligger oinslagna och väntar. Jag vattenångskokar choklad för att göra lite julgodis och köttfärsblandningen ligger i kylskåpet och gonar till sig för att snart bli köttbullar.
Älsk sitter ute i det fina vädret i ett pass och lurar.
Själv myser jag runt i mina skönta tofflor jag inhandlade på julaktionen i Tränstagården och hoppas på att dagen blir lång och skön. För allt jag behöver ha i dag är en par strunpbyxor/leggins till morgondagen, sen är det klart. Vi ska åka ut till far och gå på granjakt oxå. Det är alltid mysigt med gran, fast den barrar.

Jag känner mig som en riktig mysig och knäpp hemmafru som kutar runt för den perfekta julen i lägenheten. Jag kommer ju bli knäpp när vi skaffar hus... Det här skulle aldrig funka på större ytor ^^



Jag är ju muppig ( om ni inte redan visste), här sitter jag och grejjar på datan och istället för att sitta i soffan eller nått annat trevlig ställe så sätter jag mig i dörröppningen. BRA ELIN!!!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0