Det är ju måndag

"Jag är så otroligt trött på allt detta så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hur länge har jag jobbat idag?! Max 1½timme. Och redan måste jag gå och säga; JAG KAN INTE DET HÄR!!!!
För vart f*n plockar jag grejjerna och vart fan går jag in för att hitta vart dom ligger. Jag har ju inte vart "där jag ska vara" på flera veckor och inte har jag lagt in nått i systemet heller så jag ens vet vart det ev skulle ligga eller vilket system jag ska leta i eller hur det funkar. HELVETE, va trött man kan bli...
Jag funderar alvarligt på att vara hemma i morgon. Vem f*n vill gå till ett jobb när man inte kan visa att man kan eller vill, för att man inte ens blivit visad.
Kommer ju aldrig komma någon vart. och snart är alla tillbaka och då mår jag bajs av det istället. Och ingen vill lyssna............"

Detta skrev jag kl 08,45 idag på jobbet. Som tur var vart dagen bättre...

Jag ska iväg och klippa mig nu. Det ska bli PERFEKT!! Hoppas Älsk blir nöjd med... Lite orolig. hihi.. borde ta före och efter kort.. Ska göra det nu. Äta och sen åka. Snart tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0