Fredagsmys

Jag har lärt mig mycket idag. Fåttt skäll och jobbat på som en idiot. (Liftat ^^)
Jag har dessutom inset att jg fick leva utan ännu en dag i mitt liv. Inte okej, men vad gör man inte =P
Har iallfall haft endel babbel, så mycket jag hunnit, med andra trevliga.... Men ni vet hur det är när man saknar nån. Det är lättare när den man vill tala med är där även om man kanske inte hinner bubbla...
Jag tog sprutan igår oxå, så armen har inte vart med mig idag. Inte ens nästan. Och till lunch vart det korv i baguett från Statoil.

Felixen hade skolavslutning och han spelade så fint i kyrkan. Jag drack glögg och fick höra "Felix syster, det syns". Inte mer än så, kort och diskret konstaterande. Vi är ju grymt lika så varför skulle inte det synnas =P

Så sitter jag här nu i vår soffa och småfryser och klipper stjärnor. Precis klar med de svarta och ska börja med de gråa snart, bara jag ritat av dem klart. Snöflingorna ligger på is om man säger så, men de är snart klara de med..
Känner att jag ska sussa supersnart för jag är riktigt trött och har vart det länge nu. Tänkte väl ta någon timmes sovmorgon i morgonbitti. ^^ Har ju max sovigt 7 timmar per natt denna vecka och jag som brukar sova mycket mycket mer känner av det här nu...

Men nu är det helg och det ska kännas i hela kroppen!
Sussa sött!
//Elin



 

Kommentarer
Postat av: Stina

Fått skäll???? Varför??? Tell me more...

Du pysslar på så man blir avis här från soffan...och sova har jag ju gjort så mkt att det inte verkar funka mera :S Men jag ska prova endå!

Nattnatt

2009-12-18 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0