"..jag är pågång.."

Nu ska ni inte tro att min dag är lökig. Fredagsmysig eller något i den stilen. Nej, nej, nej. Här är det storstädning som gäller. Och då inte någon liten dammning med stil utan här kastas det vilt och röjjs så det flyger i luften. Jag tvättar och planerar och möter upp den framtida gardinerna. Det ska bli SÅ FINT!!!!

Men jag är förbannat trött och huvudet är tungt så kvällen slutar för mig runt 10. men det är minst en timme kvar dit så nu ska jag inte förhasta latmasken med att sitta här. Nix pix..

Så hoppas ni får en bra helg alla som läser!

Kramar/Elin



Kom isande bittra kyla, kom mjuka vita snö

Lys upp min dag, bli min kärleksfulla mö

Visa mig stjärnor, visa mig din kärlek ömt

Låt barnen få se, det vi gammla snart glömt..


Av:Elin 2009-12-11 20:51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0