klar....tills vidare

Nu bokstavligt skriker sängen efter mig. Eller kanske jag efter den. Han inte med så mycket av städningen som jag hoppats, men anar ändå att det är mycket här och var som gör det lättare i morgon iallafall.
Jag har koplat in min nya lysande usb-snögubbe på skrivborde tillära för att jag städat av det. Vart okej. Inte optimalt, men bättre. Kan ju tänkas bli perfekt till jul kanske. Men varför stressa på den pungten?

I morgon har jag bestämt att när julstädningen är klar är jag värd popcorn =) Ovanligt va?
Men vad gör jag här; destofortare jag slocknar destofortare är det i morgon och jag blir klar med alla städning. Jag längtar.....
Tyvärr blir det ju snabbare måndag på det viset med, och det gillar jag lite mindre.

Föresten har Stina köpt Rosalila saker idag. Visste väl att hon var lite svag för det där. Fast hon försöker hjärtligt få det till att det är mina färger. Det är okej min vän, jag förstår.... =P

Nej sängen nästa... Föresten, dagens stora fråga är ju; Vem vinner, Erik eller Calle?
Är det klar än tro? Jag som är så otroligt insatt och sätt precis INGA avsnitt får väl kolla upp det innan jag sussar.

Pussis


Kommentarer
Postat av: Stina...som gillar blått egentligen ;)

Rätt kille vann!!! Me like...

Å du får inte avslöja min "investering" på nåt vis...den nya ska få komma tids nog i bild å tryck ;)

Kram å tack!

2009-12-12 @ 01:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0