Kväll



Jag vet inte varför jag gillar den.

"Lägg dig ner och sov lilla syster, bara lägg dig ner och vila en stund..."
(Just den delen sitter och är så vacker)

Herr E, som körde oss hem till Miss M i går, spelade denna låt i bilen. Jättehögt och superunderbart. Jag fastnade direkt. Igentligen borde det bara vara en låt. Men ändå så mycket mer...

Föresten har Miss M sådanna där brillor. Hon hade dem på sig på festen en sväng ^^

Jag tänkte börja julstäda nu på kvällen när jag var lite sliten och glad. Älsk är på julbord och jag själv. Men nu har jag bestämt att jag gör det nästa vecka. Den helgen har jag ju redan vigt åt städandet. Så varför försöra en till kväll när jag ändå antagligen inte kommer hinna göra mer än att jag måste göra om det nästa helg. Men jag vill julpynta. Så jag kanske sätter mig ner och gör ett par stjärnor.
Vi får se.
Pirates of the caribbean SKA jag i alla fall se. Världens ände. Jag kan se alla filmerna hur många gånger som hälst. Kanske hinner med alla tre. Neeee, skulle inte tro det. Men kanske två =P

Hahaha! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0