men...Hallå!!!!!!!

Måndag, redan!!!!!!!
Vart tog helgen vägen? Och nej, jag är ju inte klar. Okej, jag ska vara ärlig; mellan 5-7 igår städade jag inte. Men resten måste jag nog säga att jag städade. Förutom när jag åt.... Det är skönt att lagt ner tiden, jag ångrar det inte alls. Förutom när jag tänker på att det inte är hundra klart än. Men det får jag se till att fixa i dag såklart. Så jobbet känns förbannat onödigt. Men jag ska jobba hela julen så det är dax att vänja sig medebums. Men så skönt det är att se hur rent det är där jag är klar.. *glad*

Nu plingade min underbart goda fullkornshavregryns gröt och det vattnar sig i munnen. ^^ Ironi direkt på morgonen, jag börjar bli bra. Hahahaha.

Nej nu ska ajg snart åka ju. Kram på er

Ps: ska lägga ut föe och efter bilder snart så ni får se =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Men Hallå!! Vet du hur bra "dina" lampor är??? TYP GULD!!! I can see!!! :D Tack snälla, snälla, goa Elin för att...att Du är DU!

Kram!!

2009-12-14 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0