Sitter och planerar

Borde sitta och göra mina "köksdekoratiner" igentligen. Jag ska ha stjärnor på luckorna för dom är så tråkiga och jag är så julkåt. Jag LÄÄÄÄÄNGTAR till julaftonen. Inte för att få paketen utan för att ge. Lite klychit (hur nu det stavas) men det är så kul Kul att göra paketen, korten, rosetter och när man hittat något klockrent så blir man så glad när det lycklige öppnar. Tro vad ni vill med det är något jag kan leva på lääänge...
Och vad fint det ska bli. Det ska grovstädas så soptunnan på gården blir proppfull. Nya gardiner ska sys och upp, det ska strykas (fick låna ett par av mor) det ska upp apelsiner, det ska klippas ner blommor, dammsugas, dammtokas, tvättas golv, dammsuga igen. Jäklarns vettu. Plus att jag ska baka med svärmor, Idan och lillprinsen och laga mat åt landslagsgrabbarna. Lovely!!

Pratade med Katrin på msn i lördags. Det var kul! Sen hade hon, nu när jag sen som vanligt läser hennes blogg, lagt ut en superduper låt som jag snodde omgående.

NJUT!!!!!



Sen så är det så att jag måste gå nu, men först några bilder:


En naken julbock



Och sisåhär vart den med kläder på. Mycket vacker om jag får säga det själv! ^^

Utöver Katrinlåten så är det Niklas Strömstedt som strömmar ut mina talare idag. Och lite julmusik såklart ^^


Här är mitt lördagsmys =)
Orkade dock inte äta allt det där. Kanske tur det....


ÄLSKAR POPCORN!!!
Vá gillar ni min nya popcornbehållare då??

Nej nu var det klippa stjärnor ja!

God natt på er snart//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0