Telefon kort


Vågsjön


Vågsjön


Vågsjön


Rosor jag fick av Älsk när jag fyllde ^^


Här står min bil på E18, precis innan avfarten till hamnen. Såå nära... (soppapumpen död)


Min bärbara lilla vän. (Tack Älsk <3 )


Här har vi vart och handlat en cykel till Älsk, i Hallsta!


Grodjakt. Och kan du tänka dig, vi hittade faktiskt en....



Detta är Älsk som åker på en av våra gamla madrasser ner för trappan. KUL!


Här ska vi röka öring..


Mollys gravplats


Den första snön i år. Nov -09


Kass bild men vi är ju på NIKLAS STRÖMSTEDT!!!! =)


Här är den riktiga snön. Dec -09

Jag kan inte förstå hur mycket kort jag faktiskt tar med min mobil... Kommer antagligen flera =)

Kommentarer
Postat av: MUFFINSMARTIN

Oj skrev till fel ;) Vad kul att du gillar mina bilder :D tack så mkt :)

2009-12-29 @ 11:46:02
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0