Torsdagen innan Jul!

Japp, snart är det jul..
Jag fick klart städningen i går ^^ Damtorkat av allt i lägenheten och plockat bort allt skit. Blötit av alla golven och, ja jag är jättenöjd. Jag känner mig inge pigg och lite tjock i halsen och snorig så jag tränade inte igår. Lade mig i sängen istället och kolla tv. Sen kom älsk hem och pula i mig ipren och "motförkylnings"vatten. Jag gillar inte tabbletter. =(  Men men.. Så när jag nästan hade somnat så kommer han in med en apelsin m. nejlikor i och sätter åvanför huvudet på mig. Mysig är han helt klart och världsbäst för mig ^^ <3

Men nu är det morgon igen och jag ska fixa till mig och äta nått... (gillar inte mornar)
Idag ska ingenting hända på jobbet och det är inte okej. Det är långa dagar såhär innan jul!

Kramar//Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0