Trevlig lucia

Lade mig vid tolv, lutade huvet mot kudden och vaknade 7. Underbart. Huvudet börjar känna av det här med sömnbrist. Men vem bryr sig om det när det är lucia på tv.
Det var en mycket vacker lucia i år. Och mycket vackert av kören. Jag är lite traditionell när jag minns vad det är som är såhär juligt. Vackert vackert..
Jag minns faktiskt att mamma satte på tven på morgonen när vi skulle till skolan på lucia. Men det är inte förens nu jag vet att jag uppskattar det här.
Så ha en trevlig lucia alla där ute. Jag ska försöka få så mycket klart som möjligt här nu. Det är inte så mycket kvar. Bara... endel =)



Det är faktiskt lite snö kvar ute.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0