Trött på julmaten som finns kvar i kylen?!

Jag är ju inte det. Jag ÄLSKAR fortfarande julmat. Ja, fram till nästa jul iallfall. Jag har nämligen lärt mig det där med att äta med måtta. I allafall när det gäller julmaten... För den tar ju lixom aldrig slut. ^^

Just nu lagar jag tex risgratäng med julskinka, tomater och prinskorv strimlad i riset och sen omrört och i med en bassås och vola.. (hoppas jag ) =P Det är ju inte klart än så vi får se. Men jag tycker det låter gott.

Älsk kommer snart hem från garaget och då ska han kasta i sig (det som blir över) av maten och sen ska vi på bio. <3
SALLAD!!! Jag har missat salladen.... AAAAH, nej här blir den inte gjord.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

förlåt att ja inte stanna det hade varit roligt, men känner verkligen att ja måste få lite plugg gjort för att inte sitta sista dagen och ha panik och ont i magen.. Men ska försöka kika förbi imorn eller tisda kväll :D

2009-12-27 @ 16:49:46
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/
Postat av: Stina

Hoppas du får en fin morgondag på jobbet. Har nog fyllt din mailkorg nyss... :)

Kram

2009-12-27 @ 20:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0