Ännu en dag

God morgon alla nyvakna och glada!
Här sitter jag med en sovande älsk liggandes i sängen och en galen hamster i buren bredvid. Skönt att vara hemma... skönt att ha en hel semester med älsk. Skönt att slippa vara från honom på nästan en månad.
Jag blir glad varja gång jag tänker på det. Glad gladare, glradast.. =)

Jag hade en jätteotäck dröm nu på morgonkvisten. Jag var instängd i ett hus med jättemånga andra. Jag planerade att fly men jag väntade på Älsk. Hon som ägde hela stället hade koll hela tiden. Och så var Jojo borta. Inte okej.
Den där Jojo är en kille som jag gjorde lumpen med. En väldigt betydelsefull person.
Så både Älsk och Jojo var på vifft på nått vis och jag väntade och packade diskret ihop det jag behövde.
Så vaknade jag av en tung Rammstain låt... Perfekt!

Jag å¨kte vattenskidor igår. Och kom faktiskt upp en gång. Tro det eller ej men jag kunde faktisk tillochmed svänga. En stor och bred sväng vill jag lova, men endå. Uv-ruggbykillarna hade en liten sammankomst där bredvid så dom åkte med. Jätteduktiga är dom. Gast dom åker en bräda som jag inte kan stava till =P
Svärfar kom ner och körde lite åt oss så älsk med fick åka. Han vara oxå jätteduktig och styrde mest helatiden.
Vi lagade föresten båtmotorn igår. Bytte tändstift och hoppas på att det var det som var fel.

Nu idag är det ända jag vet jag ska göra är att träna nu kl 11. Det ska bli kul det. Men efter igår har jag faktiskt mycket träningsvärk så vi får se hur det går idag.  Hoppas många kommer och att det blir fint väder. Ser ut att finnas en chans att det sista slår in iallafall :)

Men nu ska jag går och göra lite frukost!
Kram på er saknade och er andra

Kommentarer
Postat av: Stina

TOPPEN!! Nu har jag ju koll på dig åsså;) hehehe...ska du ha koll på mig så får du hänga med vet du väl?! Hälften sant, lite retfullt mycket tokiga påhitt. Det svänger i skeppet (kanot vågar jag ju inte mig på som du vet :) )

Ja du. "Bosse" är söt och snäll vi får väl se hur han artar sig. Men nu har vi SEMESTER ELIPET!!!! Hur j*la skönt är inte det??????

Saknar dig dock... :/...

Kram från "Kompis"

2009-07-05 @ 10:09:21
Postat av: Stina

Koster tror jag det heter. Men dit tar ni er inte med båt;)

Härligt att du kom upp på skidorna!!!

Jo, vi hade faktiskt en stunds sol här. Men den räckte nog inte hem till er ;) så liten var den...

Bra paddelväder idag va?? Eller har jag inte fattat nåt av allt du försökt lära mig...ler

Kram

2009-07-06 @ 09:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0