En kväll i Juli


Sitter och lyssnar på "en kväll i juni" med Markolio. Det är oförglömligt mysig. Han kan göra seriös musik med vill jag lova..

Ja, igår kom jag hem från Västkusten med livet i behåll. Vi köpte 2 kg räkor för 519kr, jag fick reda på att jag skulle få en grymt bra sovsäck i pressent och åt på Max. En helt okej födelsedag förutom att jag satt i flera timmar utan att göra nått i bilen. Inte så kuligt. Men det kunde absolut varigt värre med.
Äls och svärfar väckte mig efter tolvslaget i fredags (hade blivit lördag) och sjöng för mig. Jag fick rosor och en cykelpump av älsk (JIPPI) och en islandshästridtur i Ridddarhyttan av Svärföräldrarna.
Vi åt tårta och sen sov vi gott efter det. =)
Föresten fick jag sovsäcken av hela Perssons. Tack till dem!!
I går kväll kollade vi på en film, käkade det svindyra räkorna och åt kex till. MYMSIGT värre...

Idag har jag städat, fixat kanoterna inför Sm på Malmön (m. JENNY!!), hälsat på faster en snabbis, käkat donkan, handlat, lagat mat, gjort tårta och fått paket. Fick en "ljuslykta"? Den var fin i alla fall =)

Jag har haft en bra dag. Men i morgon börjar Älsk jobba och jag ska tvätta. Inte vidare kul nått av det. Det påminner mig om att jag med börjar jobba snart....
Först SM tor-lör och sen i Enköping på LedR på söndag. After that: WORK.
Aja, jag ska inte klaga. Det är bra mycket bättre än att vara hemma och bli deppig. Och bra mycket bättre än att vara fattig. Det är bara att vänja sig med "lite" fritid och jobbiga prioriteringar. Jag har i allafall ett bra jobb och min STINA (japp, jag tror jag äger dig. Hoppas du inte gråter blod =P)

Bilder kommer i morgon då jag planerar att kolla igenom mina fotton klart i morgon och skicka bilder på framkallning så jag hinner få dem tills Karlsborg nästa tisdag. (4de)

Nej, nu ska jag gå och duscha och sova jättegott tills imorgon kl 6,30. Mjukstart . Hahahaha..

Godnattkramar

Kommentarer
Postat av: Din Stina

Du är för söt Elin... Nejdå. Jag gråter ABSOLUT inte. Jag saknar dig!! Men inte det du lurat mig till att göra i september...hehehe...



Jag hade en skitdag igår så jag missade ju att gratta dig :(( Men världens största försenade GRATTIS till dig!!! Snart är du lika gammal som jag...oj.ooj... ;)

Kom för guds skull ihåg att messa mig när jag ska bänka mig framför teven med chipsen! :D

KRAAAAAAAAM!!!

2009-07-27 @ 01:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0