En "runtmage" kväll

God och glad kexchoklad.
Efter en smågrinig dag då mat i ordentlig mängd inte varit den högsta prion och jag varit trött att äta andras mat så kommer denna kväll att vara glatt ihågkommen. För jag har ätit en halv kebabtallrik =)
Aldeles för sent och absolut fel mat men så himla värt det. Inte för att det var kebab, utan för att jag var hungrig och det kändes så lättande för hela kroppen att slippa vara hungrig.

Har gjort mer på bilens rost idag. Vädret som trodde på regn kunde ta sig i baken då det var lite måln och sol hela dagen i mitt Köping. Vet inte hur det var i deras men här var det uppehåll iallafall...
Så bilen är klar med det vi har gjort. Alltså inte helt klar men klar med provfixandet. Lite gjort och en hel del kvar =)

Har blåmärken på armbågarna, det betyder att jag har haft en tuff och slitig träning. Kul var det i alla fall fast jag höll på att förlora humöret ett ex antal gånger. Iallafall bra och användbara övningar. Spöade inte killarna i 2*framochtillbaka i jägarstege till fyren. Men vi var inte långt ifrån och det ska vi vara stolta över tycker jag.
Jag har nog givit upp Piggelino (träningsdagbok) nu. Känner att jag kan blogga lite istället och jag skriver ju ändå i min egen almenacka hur jag tränar. Kanske att jag kör igång igen när jag börjar gymma och gå igen för att se mer översikt på vad jag gör. Det var ju bra så tyckte jag...

Jag och Älsk träffade Herr F nere på gården. Älsk sa hej och jag med när jag sätt vem det var. Jag trodde inte att han hade hejjat, men tydligen hade han det och det var kul. Har ju knappt vågat hejja på honom på jätte länge. Sprungit i från han och hans tjej i affären och tagit omvägar på stan. Fånigt, ja, men jag orkar bara inte träffa någon jag vill hejja på som inte ler eller visar minsta teckan på att det är kul. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känns som jag pajjar bara. Så hejja i bland ska jag försöka hinna med endå. Iallafall när han är själv =P

Nej en dag i morgon med...

God natt, min skatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0