....

Jag vet inte vad jag ska skriva. Allt var så konstigt i går...
Jag var trött och allt var bara skit helt enkelt. Och allt var värre med dagen oxå. Världens bottenfall och sen ställde jag mig upp för att åter slå hårt i botten. Jag vet inte hur jag gör, eller hur det blir så. Det gör bara så ont.

Men jag är lyckligt lottad som har min lilla Älsk här hemma som alltid gör sitt bästa med mig fast mina resonimang är helt vrickade och inte det minsta genomtänkta på mina svarta dagar. Han är BÄST!!

Vet inte hur dagen lyckades igentligen. Och inte vart det bättre när folk sket i saker som jag försökte kämpa för... Trodde faktiskt inte det kunde bli så irriterande den dagen. Inte ledsen, inte trasig, men j*vligt förvånad och mållös.

Vi bestämde på kvällen vart vi skulle på västkusten och när vi skulle åka. Det ska bli jättekul att komma bort en stund till... Husvagn, båt och jag, Älsk och svärfar. Vi kommer ha jättekul =)

^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^~~^^

Nu på morgonen har jag tvättat, städat skrivbordet, vikt tvätt, diskat och plockat lite i allmänhet.
Nu ska jag vrida på gitarhero på hög vilym så trötter vaknar. (Behövdes inte, han gick precis upp =))
Men men... Idag är i alla fall en bra dag. Tacka gudarna för det!!!

Pussis

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad har hänt? vem har skitit i vad?

2009-07-20 @ 17:02:42
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0