Hjälp!!!!

Jag har blivit som älsk....

Jag åkte ner till Malmön, mums vad skönt med sol. Lägger mig där och börjar steka mig.
Jätte jätte skönt. Men efter max en kvart storknar jag och vill inte alls vara kvar. Kan vara för att jag inte ville bada och därför aldrig vart riktigt avsvalkad, men jag brukar ju pressa på bra.

När jag kommer hem berättar jag för älsk och han blir jätteglad för då har jag blivit mer som han.
Ska man skratta eller gråta? =P

Ikväll ska vi grilla trotts att dety antagligen kommer åska och regn. Men inget tar kol på oss inte. ska bli riktigt skönt illafall.

Idag börjar semestern på riktigt =)

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Mysigt med grillning :)

2009-07-03 @ 17:10:53
URL: http://fnordstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0