Jag ska bada!!!!

Efter att ha gått en sväng och sedan skruvat fast min bildörr med lite hjälp ser faktiskt min bil riktigt fin ut.
Tog den till svärföräldrarna där jag parkerade den på deras uppfart och stekte de 2 timmarna som var kvar av solen.
Sen var jag nära döden och åkte hem för att vädra ur och fylla i akassepapper. Jobbiga grejjor det där...

Så ringer telefonen och där i andra änden hör jag bad. Ja, ja ja, JA jag vill bada. TA MED MIG. Dom hade inget val stackarna. Har träffat mig nästan hela dagarna sen i måndags och får alltså stå ut en stund till. Hihihi..

Just nu spekulerar jag i vem som är min arbetsgivare. Är det chefen direkt över mig eller den högsta?
Hmm.. Hoppas Stina svarar på smset så jag kan skicka iväg skiten =P

Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0