Lite båtduschande

Jag åkte båt. Regnbyxorna var fjälliga och himlan blå så vad skulle jag med det till?? Dumma dumma jag....
Det var lite högre vågor denna gång tyckte jag. Ut i det blå på det blå. "Vi prövar båten lite", hörde jag och så var det igång... Först bara endel stänk och fnitter men slutade med att sväfar vickade in en våg rakt i sidan på båten och över mig. Var det inte det jag bad om?? Regnjackan på överkroppen räddade mobilen (telian) och min lilla kroppsvärma som fanns kvar. Först iskallt havsvatten, sedan värmde kroppen upp det för att avsluta med att vinden ville blåsa av och kyla ner mig igen. Mina ända torra svarta sköna mjukbyxor var nu fulla av saltvatten och i en form som skulle kunna få någon förbipaserande att tro jag kissat på mig.. Tro mig, det hade vart varmare och mindre kliande än detta...

Ja ja, jag klagar inte. Jag hade kul och det värkar som att spöna stanna hemma mest för att jag inte var så sugen på att åka ut över "huvetaget". =P

Var in och handlade i kiosken och fick höra en rolig historia av en dalmas som tyckte jag NÄSTAN talade som han. (KUL)
En man frågade en finne efter en stad på S och man fick inte välja stockholm. Han svarade Söping...
Jobbigt läge =)

Nu har jag duschat upp 2 HELA 5KRONOR och satt på mig Älsks shorts. Värsta hänget här vettu.. hihi
Och nu ska jag göra iordning i husvagnen för att äta mysmat sista campingkvällen.

Det är perfekt här, förutom att jag glömt långbyxor ... HAHAHA, jag är så sorglig
Tro på sol en svensk sommar... Jag är bara föööör mycket..

Ha en bra kväll på er alla



Måste bara visa att jag faktiskt har haft regnbyxor alla andra gånger =P

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0