Lite gamla roliga sms till Jenny..

Påväg ner till Västkusten, en sen måndagskväll :

"Nu är vi nästan framme. Älska missade avfarten och nu "kom han på" att han behövde tanka. Jag som BEHÖVER kissa ;) Och nu kom han på att jag behöver kissa och tyckte jag kunde köpa snus till honom samtidigt. Kunde han glömma. Kissar jag på mig är det i hans bil =P Du hör hur det är. Haha! Kram på dig"

Lite senare när jag åter hittade telefonen

" Jag nu har jag kissat. Totte var snäll och visade mig dasset direkt. Sen bjöd han på en drink. Sen vann jag på yatzy och nu drog jag ner en lampa från väggen och behöver med detta garanterat sova. :)
Vi hörs i morgon. ..."
________________________________________________________

Någon dag senare:

"Hej Jenny! Älsk har dykigt till 6 meters djup med sin mobil så han kommer ha min mobil med sitt kort i. Så jag nås bara på min teliatelefon en tid framöver. Så nu vet du... Kramar"
_________________________________________________________


Jag kortfattar vår första semestervecka som otroligt lyckad.. Kostade ju bara en telefon och några nypblåmärken, lite lameller och blöta kläder  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0