Lördag morgon och vädret har inte bestämt sig än...

God morgon på er!
Äntligen hemma igen efter en rolig och händelserik, och lärorik, vecka på västkusten.
I natt vaknade jag av att Älsk välte ner ett glas *krasch* i golvet. Tiotusen små glasbitar på hela j*äla sovrumsgolvet. Den minuten var jag jätteglad över att tvätten stod färdigpackad för tvättning i hallen så jag slapp glaset.
Han mummla nått i sömnen och sov vidare.. hm..

Gick upp 7 i morse så jag skulle hinna tvätta allt innan, långt innan, Jennys party. Så kanske kanske bara kanske det hinner torka oxå så det inte behöver vara halvtorra kläder i hela lägenheten i natt när man kommer hem. Skönt att få allt rent...
Men innan tvättandet komigång så skickade jag en jätteful bild och ett "party för f*n" meddelande till Jennys telefon. Tyvärr fick jag inget svar så jag kunde fortsätta bomba henne med sms tills hon vakna. Kunde inte vara så elak när hon inte hakade på. Dumt dumt, det segade lixom ut hela morgonen Jenny..... =P

Ikväll är det poolpary, om jag glömt skriva det tidigare i bloggen. Haha. Jag är nog lite trött, väldigt dryg och otroligt pepp inför alls som ska göras idag för att kvällen ska bli bäst. Har redan planerat exakt vad jag ska ha på mig. För tyvärr ser det ut att bli åska på eftermiddagen och förhoppningsvis bara gråa måln under kvällen, så kläder på för min del.
Tyvärr kan jag inte bestämma mig för vad jag ska äta eller dricka. Rätt stora grejjor det här.
För man vill inte ta med för mycket och palta och ha sig med när det är mycket folk. Det blir lätt kladdigt och jobbigt då =)
Och så till den stora frågan, vill jag bada. Ja, det vill jag. Men då det inte ser ut att bli en varm kväll är jag oroliga för att en förkylning ska slå till eftersom mitt tjocka hår inte lär torka den kvällen isåfall....
Klyvet, men jag lär komma till en insikt innan kvällen där med.

Nej, nu ska jag väcka Älsk med damsugaren för att sedan gå ner och gosa runt lite med tvätten i den dammiga och ostädade tvättstugan. 

Myms på er 

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha vad jag är bra då jag tänkte, jag vaknade visst hon vann lite, men bara lite då min nästa tanke varjag svarar inte nu för då kommer vi fortsätta skriva och ja får inte sova ut, så jag svarade inte, alltså vann jag den stora matchen :D sjukt nöjd ;D

2009-07-13 @ 00:49:06
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0