Lycklig, glad och sprallig, med en gnutta tagg =)

ÅÅÅÅåå!
Jag talade precis med min Kapten. Jag ska ju dit på söndag efter SM och prata lite inför hans nya pluton. Det ska bli Jättekul och jag är JÄtte nervös. Igentligen vet jag inte riktigt vad jag givit mig in på är jag rädd, men inte hindrar mig nu. Enköping, på söndag smäller det. =)
Vi pratade bla. om att han hade läst en tjejs blogg och hon skulle rycka in nu. (vet ej vart) Han tyckte det var både bra och lite snurrigt att låta hela världen läsa ens privata tankar. Men bra för egen del, då man kan läsa direkt och mycket rakt vad som tycks om övningar och sånna saker.
Pirret i magen är i full gång. Men nu ska jag lyssna på musik, varva ner mig igen och gå för att hämta tvätten =P
Därefter ska jag upp på vinden för att se om min lumpendagbok kan ta och titta fram. Annars blir det inte så bra. Måste ju ha något att läsa ner till SM. hahaha..

Just: Kolla på Tvn på Lördag. Det kommer vara Kanotpolofinalen då. (vad jag vet)
Har ingen koll på tid än men vill ni veta så hör av er. Förutom ni som jag lovat smsa såklart =P


Här är dagens brakfrukost. Det var så himla gott så jag nästan funderade på att sova en stund till så jag kunde ta frukost igen. ÅÅåå, jag är bara lite knäpp idag. =)

Nej åter till min bildränsning. Jag SKA bli klar idag. Fast det ser mörkt ut just nu.....

//Elinen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra koll Kerstin.. Dam: 13.00 och Herr: 13.45 :D Ja tråkigt att vi inte åker ihop men så är livet, så du kan läsa i lugn å ro på busse nnär inte ja är med lr hem både Katrin å Sofia är med, så nej :p hihi

2009-07-28 @ 00:13:27
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0