Nu bränns det..

Inte har vi mött nått regn än inte. Men de grå målnen ligger som ett tjockt täcke här nere. Fuktigt i lugten och inte direkt varmt.
Nu är vi om mindre än 30 minuter framme. Vi ska tanka och sen är vi i Hamburgsund och ska se om det finns campingplats. För vi har inte förbokat vi inte. Vi hoppas på att ingen annan campar, såhär mitt i semstern. För man vill ju sitta inne och hemma hela semestern. Så är det ju... =p

Jag har läst nummret av SOLO lite snabbt nu och kan konstatera att det är det bästa jag läst på länge. Ett mysigt och inte så svindyra tips som i vanligafall. Lite mer läsning för mig som är en "baskläd"människa och en som inte handlar jeans för mer än 300 kr. Så det var kul Plus att det stod lite mer om mitt horoskop denna månad som jag gillar =) Tycker om min Juli månad.

Men nu ska vi tanka och Älsk kommer hit och pratar lite med oss.
 
Skitfiske på oss, som snart lägger i båten.
Skitväder på oss med. (på med vinterjackan elin, för sjutton)
Och skitsömn.. Hahaha..

Och samma på er alla andra oxå såklart.

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0