Nu drar jag, och solen skiner *skit oxå*

Haha, tragiskt. Förra gången fans motivationen att åka. Men idag är det ju fint väder när vi ska åka... *hmm*
"Inte ett måln, så långt ögat kan nå.." (och rästen stämmer inte så det hoppar jag =P )

Ska sätta på lite musik, packa klart och fixa så Molly har det bra när vi åker. Vill ha med henne men vill inte ha en kokt hamster i husvagnen när vi kommer tillbaka efter en dag på sjön.

Men Klä mig, frukost och hitta packlistan är prio ett... ^^




Hoppas det är fint nån dag iallafall så att vi hinner torka kläderna lite iallafall =)

Ska försöka sno svärfars intenet med så jag kan blogga lite mer "direkt" en vad jag gjorde förra vändan.

Kram på er och ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0