Nytränad och glad

Vi gick upp halv tio och gick till Nautilus. Har inte vart där på rätt länge så det var på tiden. Dessutom går mitt kort där ut i morgon så jag hade inte mycket till val. Tränade en gång denna månad, en gång förra och inget alls månaden innan det. Tragiskt. Över 200 kr i sjön varja månad. Nu ska jag pröva på Citygym en sväng. Får se vad de har att erbjuda. Det possetiva jag ser i det hela är att dom tydligen kan komma och träna när dom vill själva. Det är ett STORT plus.

Aja, igår hjälpte vi Herr G att flytta sina saker till sin nya fina lägenhet. Mycket släp och många i"inteföruthittade" muskler i samlingen. Efter att nästan svältigt hjäl och bränt sig i solen så fick vi en kebab för besväret. Tack tack, jag vart så mätt så jag somnade i solen i hamocken.
 Sen var det träning. Kul folk och mycket bra träning. KOM OCH TRÄNA NI ANDRA OXÅ FÖR SJUTTON!!!!
Sm snart nu. =) =) =)

Men nu ska jag ner till Malmön och försöka stå på skidorna. Ska ta med flytmadrass och ligga och fola med. MUMS!!!!!
Ikväll bär det av till Paradiskällan för kamping och fiske.


Jag har en underbar semester....

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0