Påväg...

Nu sitter jag i svärfars bil, någon mil utanför Örebro, påväg mot nya äventyr ute på de regniga västkusten.
Det ska bli kul, fast bilen är varm och glassen slut.
Konstigt nog ser jag bara sol i mina tanka, fast vädret visar regn. Så jag hoppas på att jag har stark vilja och besegrar vädret. Skulle sitta fint tycker jag.

Garmin, svärfars GPS kompis, är inkomplad på datorn så jag sitter och har koll på rutten samtidigt som han kör. Jag ser fram emot att i framtiden kunna köra bilen med hjälp av datorn. Kanske till och med från baksätet. Kittlande roligt =p

Har köpt nyaste SOLO tidningen aldeles nyss. Den såg bra ut, men jag är trött på att det alltid är smink med under plasten. Varför lixom? Är det så att alla andra som köper tidningen blir jätteglada och använder slut det tills nästa nummer kommer?! BLÄ!!
Handlade på Ica MAxI. Det är en helt underbar affär. JAg kan gå runt i timmar utan problem och hittar alltid något kul eller användbart. Kanske nån pressent eller en överaskning till Älsk kanske? Så den affären prisar jag högt. Tur det inte finns sån i Köping =)

Åker förbi Burgerking i Laxå nu. (eller Laxbäcken som Svärfar tyckte jag skulle skriva. Men efter som det var en Å tog han tillbaka det. Gissa om det tog lång tid inna jag fattade. Aldrig varigt blond, men det skulle förklara endel om jag var)
Gillar inte backen upp till den beställningsluckan...

Ska stanna i Linköping och äta lite vad det nu blir. JAg är inte så hungrig. Mäst bara törstig kan jag lova. Ska se om svärfar har nått vattenförråd i bilen =p

Älsk åker bakom husvagnen med båten. Våran lilla fina Buster. Det är bra vi köpte den tycker jag. Gillar att åka båt.

Men nu ska jag titta på vägen och se om vatten finns i armradie.


Kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0