Söndag, med en gnutta sol

Jag hade så otroligt roligt i går. Det går inte att förneka. Träffade jätte många gammla ansikten jag saknat och det var roliga och sköna människor överallt. Visst finns det rötägg men vad är en fest utan dem =P

Kvällen började med att jag i mina små klackar inte riktigt orkade med min stora väska. Isen i frysen han inte bli klar och systemet var stängt när jag skulle handla (behövdes absolut inte handlas såhär i efterhand =) )
Sen satte jag min väska i baksätet med Bamse och Ludde. Nymarinerat kött i kylväskan. Jag är så smart.
Men vi kom fram med allt kvar och jag fick dom tillochmed att sitta när jag stängde efter dem. Duktiga vovvar och nybörjartur på mig. Hihi.
Sen pang på med fläskfilen och in med pommesarna. Skulle bli så himla gott... Hungrig som jag vet inte vad börjades det dricka och busa. Senare efter ett ex antal för många köttbitar och en majssallad i värdsklass så kommer kameran fram (bra att jag påminner mig själv om korten när jag skriver)
Massor massor med kort under kvällen. Ska bli riktigt kul att se dem snart. Hux flux har det mörknat på och efter en mintu i köket ser jag en brud med snygga ben och en kudde ute på parkeringen. KATRIN!!!!! Så himla kul. Direkt från Hultsfred svänger hon förbi och kliver av på Jennys lilla poolferre. Välkommen på henne.
Och två sekunder senare blir det kramkalas igen när Johan sticker in huvudet. Jätte längesen vi sågs. Han bor i Örebro, jobbar i Arboga och har en flickvän som jobbar i Stockholm. Lite körit tycker jag det låter men kärlek besegrar allt så det går säkert jättebra tror jag =)
Kvällen går och min tur i kortspel sviker när jag behöver det som mest. Synd att jag har svårt att banga. Tack Johan för din sprit och sällskapet på altanen när jag behövde frisk luft och rapa bort lite kolsyra i min ensamhet. (Kvinnligt värre där) Fyllan släppte snabbt och jag mös runt vidare. 
Jättemysigt att sitta och prata med alla och springa runt med min lilla kamera och nörda blixten i allas ansikten*Lycka*
Men även denna kväll skulle få ett slut och plötsligt var vår skjuss på plats och jag fick med Älsk och Totte in i bilen.
Totte var trött han. Kände att min axel var för långt ner och var rädd att han inte skulle vakna när vi var framme. Men allt gick bra och Älsk fick in honom. Han är kul vår lilla vän. Han och alla andra mysar.
Sen var det en trött Elin som kröp ner i sängen och snarkade in i drömmarnas värld. Bävade för uppstigningen kl 10.

Tro det eller ej men i morse så vaknade jag av klockan. Inte sådär dumt tidigt som jag brukar, utan jag fick sova bort ruset bra. Fick Fia att köra oss till träningen med Älsks bil. Var jättekul på träningen. Vi paddlade, passade, sköt och busade. Mycket hålla boll och mycket babbel. Anders och skrorpan var med ett tag oxå. KUL!!!
Sen bar det av hem och det serverades fryst tacopaj. Ibland har jag bra grejer i frysen =)
Nu sitter jag här och lyssnar på Mimikry och gäspar. Bra musik det här, bävar för att göra något överhuvetaget idag..

Kramar på

Kommentarer
Postat av: Herr Winther

Tack så mycket för en grym kväll fan va kul det var!!!!! riktigt roligt att träffa dig igen. PS Kärlek övervinner allt!!!! hade toppen så måste vi ses snart igen. kramar kramar

2009-07-12 @ 14:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0