Stjärnskottet kan eski ^^

Ja igår tycker jag garanterat att man kan skriva att hon klarade en hel sväng i vattnet. Hand och paddel. Dock inte helt med händer, men några sånna klarade hon med =)
FAst igentligen kunde hon med paddel redan i måndags. *Lycka*
Vi ska träna lite på det och doppsväng i kväll med.  Hon är kul vårt lilla stjärnskott. Tur vi har henne!

Idag har jag sprungit runt i V-ås. KUL!!! Hittade tillslut linnen på Gina som jag köpta. 2st i olika färg. Gul och grå. Innan det köpte jag ett påar gråa mjukisbyxor på Biggis.
Och själva klämmen med Västeråssvängen var att jag skulle köpa en telefon till Kalle. Hoppas den vart bra och hoppas det inte fans någon bättre på marknaden nu. (Hm..)
Han vart iallafall glad, och det är ju bra det. För det var det som var poängen med köpet...

Köpte Illusionisten oxå. Jag har sett den förut och jag vet att den är jättebra och mycket sevärd. Det är en film jag kan se om och om igen. Måna gånger =)
Men nu har jag virrat bort hela min dag i V-ås så nu ska jag dona lite med mina bilder här på datorn så jag har gjort lite nytta idag med... Kanske?!


En liten Ludde...

I morgon åker jag på Sm kl 11. Blir nog inte så mycket bloggande framöver med andra ord. Synd. Känns precis som jag kommit igång här ju.
Ikväll är det kanotpackning kl 19.00 och därefter ser jag fram emot en lång natts sömn.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0