Vad gör jag vaken nu och hur fick han upp mig???

Jag äter räkbaguett *stor lycka*

Har kört hem Älsks bil från skinngubben, därifrån skulle han upp över Kolsva nån stans och fiska med sitt jobb. Skulle tydligen vara jättemånga. Kulit värre.
Så jag var snäll och körde hem bilen 7 på morgonen. Hur kan jag övertalas till nått så dumt?? Men jag fick en räkmacka för besväret så jag är helt klart nöjd. Plus att jag var så trött när han väckte mig kvart i 7 att jag nog inte kommit upp själv idag....
Ska till Gucka och fixa klart bilen. Eller nej, sätta dit dörren på min bil och sen hjälpa honom med vaxning av sin bil. Därefter tar jag min lilla pärla upp till svärföräldrarna och solar på deras gård och badar i deras vattenslang. Ska bli grymt bra =)
Så nu ska jag komma på vad det var jag skulle göra nu på morgonen för att jag inte skulle hinna i kväll och förhoppningsvis göra det oxå. Eller så blir det tven och lite mer macka =)

Det är morgon och solen skiner. Lyckan är gjord!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0