Allt kokar av studenter, och vart är jag??

Filipstad. Åter vårt vackra, fina Filipstad. Här sitter jag på en barstol och skriver på datorn som jag vill slå sönder..
Har vart i Örebro och shoppat idag. NÖJD! Men det var lite väl nära hem för att det skulle kännas underbart.

Jag sörjer. Sörjer att jag inte får se alla studenter i morgon. Tur det inte är Johans student. Men Katrin svider hårt hon med. Jag hinner iallafall till 15 så....

Det är studenter med julgranar som glider runt här i Filipstad. Julgranar.... Dom har ingen fantasi här.

Hoppas solen och uppehållet håller i sig hela morgondagen med. Hoppas, hoppas, hoppas.

Nu ska jag dra mig mot duschen och sen sova sova sängen. Ska ut och gå i morgonbitti. Ringa Älsk halv 6 och mysa ner mig i min nya tröja på morgonkvisten. Kännslan av att vara påväg hem börjar sakta fylla mig..

Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0