Båtåkning i morgon med Buster

JAA!!!
Vi bestämde nyss att i morgon kl 9 åker jag och älsk till Biltema för att köpa vattenskidor och en såndär stor ring.
Därefter bär det av ner till malmön med våtdräckterna för att pröva, pröva, pröva!! Ska blir jättekul!! =)
Jag bara längtar....

Därefter är det packing till Vågsjön som gäller. Ej bestämt om vi ska sova där eller ej men vi ska iallafall fiska på söndag då det är fiskepremiär.

Det vart lekar med familjen Persson idag. Jag måste säga att det fanns massor med kul lekar att komma med från alla håll. Många skratt och dålig humor i överflöd gjorde dagen perfekt.
Alla vann tillslut varsin vattentät påse. PERFEKT, för då kan jag tänka mig att ta med kameran nästa gång det blir fiske med den. Och kamske kostar på mig kameran med. Vem vet..

Nu har jag iallafall precis proppat i mig aldeles för mycket popcorn och sitter med en riskudde på nacken för nån lindrig släng av nackspärr. Vart så när jag och Älsk och Idisen var ut och gick i Johannesdalsskogen.

God kväll på er alla och hoppas att ni haft en underbar midsommar, för det har jag
Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0