Far och flänger runt

Det känns som att jag aldrig är på samma ställe. Aldrig tillräckligt länge för at inte ha något att göra på plats, eller för att göra det jag behöver personligen. Tex; Motionera, Sola, Sudda massor med bilder o.s.v.

Men det är slut på klagan nu!
Jag har en vecka, eller en halv egentligen, i Nora kvar och sen två veckor kvar i lilla Filipstad. Så jag har inget att klaga på längre. För det är så nära så man ser slutet. Som lumpen, det flyter på lite för lätt på slutet =)

Jag har *jippi* fått en bärbar dator av Älsk. UNDERBART! Den är jättesöt och jättebra. Den ska få följa med till Filipstad oxå. Så nu ska jag nörda på riktigt. Men nu är den nerpackad så den ska med till lilla landet, dit även jag ska snart.
Jag ska fota lilla Bamse som är den nya lillbrodern i huset. En stor liten labbe. Gul och fin.
Sen ska jag hjälpa lillebror att hitta ett PS3. Hoppas vi hittar ett och att det är bra!!!

Men nu ska jag förbereda för morgondagens städning av lägenheten lite till. FÖR DET SKA BLI SÅ J*VLA RENT!! =P

I morgon är det Kanotpolo =)

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0